Pages

Wednesday, June 1, 2011

Vin din flori de salcam

Prima data cand am baut vin de salcam si mi s-a spus din ce e facut, nu am crezut.
Abia dupa ce am facut eu, am acceptat ca un asa vin bun se poate face si din altceva decat struguri.
Dar mai bine sa va dau reteta si sa va convingeti singuri:

40 litri de apa
250 gr. flori de salcam uscate;
10 kg. zahar;
drojdie cam cat o nuca

Se pun toate ingredientele intr-o damigeana si apoi se pune dop cu furtun intr-un vas cu apa, exact ca la vinul de struguri.
Se lasa la fiert pana se limpezeste (aproximativ 40 de zile), fara a se misca damigeana. Daca dupa cele aproximativ 40 de zile nu a stat din fiert se mai lasa pana cand termina de fiert si se limpezeste, dupa care se trage in sticle, ca orice alt vin.
Degustare placuta si aveti grija sa il consumati cu masura; are alcool si te poti imbata ca de la orice alta bautura...

Daca va intereseaza alte tipuri de vinuri, aveti cateva retete aici

No comments:

Post a Comment